fredag, juli 31, 2009

... i vilken vår hjältinna räknar och räknar

Man brukar säga att "vill man så kan man". Jag vill. Som FAN. Om jag kan återstår att se. Men det handlar inte om ett passivt åskådande. Då händer inget.

Jag klurar på en budget. Det blir stramt. Framförhållningen är inte så tilltagen och innan en eventuell avresa (blir det inget med drömresan ska jag åka någon annanstans) har jag ett barn som ska gifta sig och så julen, som ju alltid innebär en del extra utgifter även om jag brukar hålla det rätt enkelt.

Jag umgås t o m med seriösa funderingar på att hyra ut mitt extrarum till någon väluppfostrad student.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den där resan vill jag med göra...

/Dora

hg storm sa...

tack för besök..
återkommer till din blogg oxå..
mvh hg storm

dyermaker sa...

Dora> Den blir något alldeles extra, tänker jag! Måtte det bli av!

hg> Tack själv! Välkommen åter!