torsdag, juli 23, 2009

... i vilken vår hjältinna husmorstipsar

Jag gillar min enkla banan-och-minimjölk-shake som jag brukar dricka efter träning. Förvisso har jag inte tränat idag (piriformis får vila tills i morgon) men kom att fundera på om det kan vara gott spetsa den där shaken med en slurk Malibu. Så jag fick testa. Det var gott! Banansmaken funkar fint med kokossmaken.



























I frysen har jag en påse jordgubbar. Är det månne gott ihop med malibu och mjölk? Jag testade det också. Väldigt friskt och kallt, men kokossmaken liksom slogs ut av jordgubbssmaken. Dock inte på ett negativt sätt. Snarare var det aningens godare än med banan!
























Jag tror det var allt vad jag ger er av husmorstips för idag, me lovely ones.

But... stay tuned,... you never know what's comin' up next...

2 kommentarer:

saran sa...

får nog fixa ihop en sån där åp lördag tror jag bestämt!

dyermaker sa...

Gör så, saran! Smarrigt värre!