torsdag, juli 02, 2009

... i vilken vår hjältinna gjort om

Efter gårkvällens praktsaltomortal fanns bara ett att göra: På'at igen! Så det gjorde jag, i morse. Varmt och svettigt värre, men jag sprang min halvmil. I okej fat. Okej, men inte mer. Men jag bryr mig inte så mycket om hastigheten som det faktum att jag inte bangade ur. Jag känner efter och minsann om inte pannbenet känns lite tjockare nu. Läppen är fortfarande rätt tjock, den också, men det lär ju försvinna med tiden.

Idag jobbar jag hemma. Det innebär att jag bl a ska läsa en del och sedan (frampå eftermiddagen, tänkte jag) ska raida ett större bibliotek för att försöka låna böcker, om ADHD och Asperger, utefter en lista som Pärlisen gav mig. Läsningen ska jag göra på en klippa vid en sjö. Ska bara käka lite frukost, ladda mobilen och fixa lite fika att ta med, först.

Ha en skön dag, me lovely ones! Det ska jag ha!

Inga kommentarer: