fredag, juli 31, 2009

... i vilken vår hjältinna drömmer

Jag har fått erbjudande om att få delta i en väldigt spännande resa. En resa jag drömt om i flera år. Kanske, kanske kan min dröm bli verklighet i en inte alltför avlägsen framtid. Jag funderar över hur jag kan strama upp min budget och hinna spara ihop det som behövs. Här nedan är några bilder från mitt tänkta resmål; tänk så spännande om jag kunde ta egna framöver!
































































Om resan blir möjlig, kan den också innebära en avstickare hit:



9 kommentarer:

Jajja sa...

Verkar fantastiskt, jag hoppas du får möjlighet att åka. Kram och TACK för peppningen

ANNAANNA sa...

Om det är genomförbart så åååååk....

dyermaker sa...

O ja, Anna! Jag SKA! Funtar t o m på att låta en student hyra mitt extrarum under höstterminen, för att kunna lägga undan lite extra!

I.S. sa...

Hä bar å åk.

dyermaker sa...

I.S> Jorå. Bara jag löser det monetära, så.

ANNAANNA sa...

I Tokholm... hördudu... jag kan kolla om det löst sig med bostad för min lillebror i höst...

dyermaker sa...

Anna> Kolla gärna! Jag har en musikstudent som hört sig för, men annars inget.

ANNAANNA sa...

Checked! Min väluppfostrade (å lite förvirrade) lillebror sitter tydligen ihop med en kompis å de söker ihop... han tackade så mycket för att jag checkade med honom men avböjde.

(de sitter på ett rivningskontrakt och har t.o.m september ut på sig att itta något å de är vid gott mod än så länge...)

dyermaker sa...

Tack för att du ändå försökte, Anna! Hoppas det löser sig för dem! :)