fredag, januari 22, 2010

... i vilken vår hjältinna tar ny sats

Jag är trött. Höll på att somna på tunnelbanan hem. Skulle vilja gå och lägga mig tidigt, men jag har lovat att gå ut och ta en öl med en Anna, m fl. och självklart blir det fint att ses. Öl blir det iofs inte, vin är mycket troligare. Och om det bara blir ett glas vet jag ju inte heller, riktigt. Ständigt dessa sociala plikter... ;-) Bara att ta en snabbdusch, svida om och bege sig ut igen!

Men sen ska jag hem och sova och det ska inte få bli sent, för i morgon börjar jag packa på allvar. Då behöver jag vara utvilad och taggad.

I Vällingby centrum kilade jag bl a in på Teknikmagasinet och köpte en ny USB-kabel till telefonen, i stället för den någon baxade från mitt skrivbord. 229 spänn kostade den. Och otäckt luktar den. *muttra* Men nu kan jag å andra sidan lägga upp några random bilder som jag har haft liggande i den någon vecka. Håll tillgodo:
















(Konditori Fenix, Emmaboda, 18/1)
















(15 januari: T o m Rågsved är lite fint i vinterskrud...)
















(15 januari: Offentlig utsmyckning, Rågsveds centrum)

... och det är TIO dagar kvar!

Inga kommentarer: