måndag, januari 04, 2010

... i vilken vår hjältinna frågar

Hmm... Sa jag att jag är... kär? ;)

8 kommentarer:

ANNAANNA sa...

Näe men det är nog några som gissat på det ändå *smiles*

Det är dej såväl förunnat...

dyermaker sa...

Tack, rara du... :)

Maria sa...

Har förstått detta och är så glad för din skull!!

(det börjar nog barka åt det hållet för mig också... märkligt nog. Kvickt har det gått!)

dyermaker sa...

Du... Maria... Jag förstod att det är så för dig... det är underbart... och... som jag sa... GO WITH THE FLOW, luv! :)

pärlbesatt sa...

Får blinka bort lite tårar, faktiskt.

Och jag läste från det nyaste och bakåt, så jag hade inte läst det här när jag sa att jag är nyfiken. Nu är det ÄNNU värre med det!

dyermaker sa...

Du är så rar, pärlisen! Och... detta har alla förutsättningar att bli något verkligt fint och bra och hållbart!

Caligula sa...

Kör hårt! ;-)

dyermaker sa...

Will do, Martin! ;)