söndag, januari 24, 2010

... i vilken vår hjältinna jobbat undan

Jag höll schemat, trots att jag fick peta in inte mindre än tre oplanerade telefonsamtal; ett med en västkustAnna, ett med min far och ett med Catharina. Dvs schemat höll ända fram till det var dags att läsa Mahmood... Då avrundade jag med ytterligare lite packning (nu är alla böcker nerpackade - utom pluggböckerna, då!) och sedan en tur till grovsoprummet med Matilda och Johanna, där vi passade på att möblera lite fint också. *s*

Nu ska jag ringa min allra käraste och sedan blir det lite Mahmood i sängen innan jag tuppar av. Det får nog bli tunnelbaneläsning hela veckan också. 1½-2 timmar om dagen hinner jag rätt långt på.

Hojhoj, me lovely ones. Sussa sött. Det ska jag göra.


... och det är ÅTTA dagar kvar!

Inga kommentarer: