tisdag, januari 12, 2010

... i vilken vår hjältinna håller kväll

Jag har hunnit med en del i kväll. Leka lite med "nya" datorn. Sätta färg i håret. Laga middag (Johanna är på väg från Oslo och har låtit meddela att hon är hungrig) och städa undan i köket. Hänga pyttelite på Facebook, som ändå mest bara var tråkig. Och pratat en god stund med Någon som jag tycker så väldigt mycket om, också.

Nu ska jag sätta fötterna i ett välförtjänt bad och sticka en timme, eftersom min hemresestickning "saboterades" av ett par kollegor som skulle väldigt långt åt mitt håll, idag.

God kväll, me lovely ones.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kan Fejan vara tråkigt eller roligt undrar jag? Det är väl typ samma jämt? Iaf är det det hos mig. Glad för dina hjärtan du strösslat med iaf. :)


Nästangrannen ett tag till

dyermaker sa...

Ibland är det roligt för att där ligger kul mejl, eller kommentarer, eller man kan lägga sig i intressanta eller skojiga diskussioner etc. Ibland är det inget sånt alls. Ungefär så. :)