torsdag, januari 21, 2010

... i vilken vår hjältinna gratulerar



För 21 år sedan födde jag min älsklingsson - Linus. Förvisso har jag bara en son, men inte desto mindre är han ju min älsklingsson... ;-)

Jag har alltid älskat honom förbehållslöst och alltid varit oerhört stolt över honom. Det kommer jag alltid att göra och vara. Och nu är han alltså vuxen. Resan har varit lite vinglig ibland, men han har hela tiden växt till sig och mognat. Han försörjer sig själv, har egen lägenhet, flickvännen Amanda som han är lite smygsambo med och ett allt mognare resonemang - det är schyssta vuxenpoäng på det, faktiskt! Jag hoppas han har långkalsonger också, nu när det är så kallt.

Kram-å-puss pårej, unge!

Och GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!






















(Linus & lille Shaboo)

4 kommentarer:

Matilda sa...

Lillebroren!! Och bebisen :)

dyermaker sa...

Visst är dom söta! :)

pärlbesatt sa...

Är han SÅ gammal, eller har vi bara känt varann så länge? I mitt huvud var han ... jag vet inte, men inte så gammal. :D

Grattis på distans, mest till mamma, för Linus vet jag inte om han läser här inne och vi är ju inte presenterade heller... ;)

dyermaker sa...

Jaaa... det är han ju! :D