lördag, januari 23, 2010

... i vilken vår hjältinna är nöjd med sin dag

DÄM vad jag har varit effektiv, när jag väl kom igång. Jag har följt mitt schema och faktiskt hunnit med lite mer av packning, än jag hade trott. Däremot har jag inte läst Mahmood. Än. Och därför inte heller sett Damernas... eller stickat. First things first.

Däremot har jag lagat en god kycklinggryta som jag ätit med Matilda, Johanna och en av Johannas kompisar. Och fått sålt min soffa! JÄJ!

Johanna och kompisen har filmkväll och har ockuperat vardagsrummet; dragit in två madrasser och gjort en mysig sitthörna där soffan tidigare stod. Jag har pratat en god stund med min käraste i telefon och nu ska jag ta Mahmood och krypa ner under täcket och se om jag orkar läsa en stund innan jag släcker och sover. Fullpetad dag även i morgon!

Sweet dreams, me hearties!

Inga kommentarer: