torsdag, januari 28, 2010

... i vilken vår hjältinna fullgjort en del sociala plikter

After Work på krog vid Brommaplan. Gemytligt och avspänt. En god carpaccio på oxfilé och några glas vin (tack, Ray!) och ett glas god singelmalt (tack, Marianne!). Dessutom fick jag en flaska bubbel av Eugene och Vera. Den ska jag dela med Janne, vid lämpligt tillfälle. Hemfärd något senare än vad som var min ambition, men jag satt faktiskt på tunnelbanan vid nio, vilket jag ändå anser vara klart godkänt. Hade sällskap en bit på väg av arbetskamrater och blev sedan ensam och passade på att ringa min käraste, och sedan bästaste Agneta.

Nu har jag varit hemma en god stund och långbubblat klart med Agneta. Dags för horistontalläge. I morgon är det Fin Fredag! Slirre på!

G'natt me hearties!

Inga kommentarer: