måndag, november 30, 2009

... i vilket vår hjältinna gått på café












Och inte vilket café som helst utan stickcafé, förstås! Jag är halvvägs med en prototypmössa à la Sverre. Den blir svart med knallig kontrastfärg i gult eller rött. Men till Malins killar blir det varsin knallig mössa, istället, och med något mönster eller ball text i svart. Tror jag. Men jag vet inte helt säkert förrän de är klara...










Sverre och Kaj är för övrigt föredömen för tuffa killar, med sina virkningar! Kanske om jag skulle ge Linus en virknål och ett par nystan i julklapp? :) Fast... med hans nya intresse så vill han väl ha någon ultimat hårdrocksitarristplatta, eller kanske en elgitarr.

Det blev inget lussebullsmys härhemma ikväll. Det var helt okej att synda som sören igår, men nu är det den smala och raka LCHF-vägen som gäller igen. Det här är å andra sidan rätt mysigt, det också:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var ju såna jag menade!!! // Malin

dyermaker sa...

:)))