torsdag, november 19, 2009

... i vilken vår hjältinna lärt sig läsa

Mor ror.
Far är rar.
Eller hur det nu var.

Jag kom att tänka på det gamla läseboksrimmet då mina parenteser skickade mig ett uppmuntringsmejl, med ett fint bildspel från en massa otroligt vackra sjöar... Jag vet inte hur man lägger upp bildspel här, men hittade några bilder från en annan sjö. Långt bort i De Djupa Skogarna - och vid kanten av sjön finns min Stuga...








































































Jävla pisslayoutfunktion.

5 kommentarer:

pärlbesatt sa...

Vilka himlar, och vilka bilder!!

Skulle fråga dig om du ville ha nån som åkte o kollade hur stugan mår. Eller, kan du låna ut den/hyra ut den för väldigt lite till nån som behöver komma ifrån stan? Skötsam så klart. Ytterligt skötsam.

dyermaker sa...

Den kan emellanåt hyras ut till rent självkostnadspris (gasol, fotogen, ved etc) till den som inser vidden av att sitta i kolmörker ute i storskogen utan vatten och el, och med två kilometer till närmaste granne. ;)

Caligula sa...

Ååååhhh!!!! Man kan riktigt se älvorna och trollen bak dimman! :-D

dyermaker sa...

Visst ÄR det ljuvligt! :)

Anonym sa...

Big time fint som fan.