fredag, november 27, 2009

... i vilken vår hjältinna fått Det Finaste

Jag fick ett meddelande, alldeles nyss. Från Jenny. Jag blev så rörd att tårarna började rinna.

"... mamma, du e bäst i världen! Ingen kunde ha gjort något, hälften så bra som du har!
Vill bara säga tack för allt du har gjort för mej genom åren, hur du har varit som person å hur du har uppfostrat mej! Stort tack! Vill bara att du skulle få höra det, tror inte jag har sagt det tillräckligt. Älskar dej med hela mitt hjärta!!! Du är min idol, min mamma, mitt allt!"

Älskade, älskade unge.

Vilka helt fantastiska barn jag har! Alla fyra. Var och en lysande på sitt vis.
Kärlek till er alla.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Men mamma, VET du verkligen inte att vi tycker så - allihopa?? KRAM till världens bästa mor! Älskar dig!

dyermaker sa...

KLART jag VET, Matilda... Precis som NI vet hur mycket jag älskar ER! Men jag blev så överrumplad av att hon skrev det, bara sådär, liksom!

Snart ses vi och får rå om varandra allihopa - och di får jag ju låna lite extram vilket jag är SÅ glad för! :)
Älskar dig!