fredag, november 27, 2009

... i vilken vår hjältinna finslipar

Fin Fredag!

Svart skjorta och röd slips. Nya jeanskjolen. Nyputsade stövlar. Snygga naglar. Och... Beslutets Dag. Mycket jag måste rådda med under dagen. Kvällens After Work är framflyttad till nästa fredag och det är nog lika bra det... Jag har en känsla av att det blir skönt att komma hem och bara dimpa ner i soffan... men vi får se. Kanske hittar jag på något helt annat. Ett visst firande är på sin plats...

Ha en riktigt Fin Fredag, me .lovely ones!

2 kommentarer:

pärlbesatt sa...

Så synd att du inte hann få dina örhängen, tänker jag, helt ego. Och jag är så nyfiken och orkar snart inte vänta längre på att få höra VAD det är som händer, hemliga mänska där! Grattis hursomhelst. :)

dyermaker sa...

Ja, det hade varit jättesnygga till slipsen och det svarta! :)

Vi kanske kan ses på söndag lite?