söndag, november 22, 2009

... i vilken vår hjältinna firar fölsedagsmorgon














Min egen, alltså. Redan innan jag blev sjuk hade jag ju bestämt att detta bara skulle bli en softarhelg på egen hand. Och det är det. Skönt!

Jag blir uppvaktad virtuellt av barn och vänner och det räcker faktiskt hela vägen.

Lätta moln försöker dölja en blå himmel och det kan nog tänkas att jag tar en promenad senare idag. Men nu är det söndagsmorgon och jag botar ångesten inför arbetsveckan med en stor latte, tända ljus, tidning och P1. Det är en fin morgon som början på en ännu finare dag, me lovely ones!

7 kommentarer:

ANNAANNA sa...

Du får maaaaaaaaassor av virtuella kramar av mej på DIN dag... (de går att lösa in mot riktiga nästa gång vi möts)

Må väl goa Magda.

dyermaker sa...

Härligt, Anna! Jag cashar in dem då!

Tack & KRAAAAM!

pärlbesatt sa...

Tänkte du skulle få bestämma om det blev nån dejt eller inte, och så vaknade jag apsent med ont i mandlarna o ansiktet igen och bekymrade mig mindre om det plötsligt.

Jättegrattisar här, och du får din present när helst vi ses, om det nu blir senare i dag eller when ever!

saran sa...

Grattis! Hoppas dagen blev precis sådär skön som du tänkt dig :)

dyermaker sa...

Pärlisen> Vi kan väl se hur du mår i veckans som kommer? *kram* & krya på dig! (Lett å seje...)

Saran> Tack, rara du! Det blev en fin dag - och lite överraskig, dessutom! :)

Silke sa...

Grattis :-)

Silke sa...

Grattis :-)