lördag, november 21, 2009

... i vilken vår hjältinna påminner

Jag upptäckte ett hål i min bokhylla. Ett stort avgrundshål. Gunnar... Matilda fick ju mitt sista exemplar. Idag beställde jag ett nytt från Bokus, tillsammans med Mia Törnsbloms Självkänsla nu!

Gunnar ska jag ha själv och den andra boken ska bli en present till någon jag värderar väldigt högt.

Har ni inte läst Gunnar än... trots mitt idoga tjat förra året... så är det på tiden att ni gör det nu. Boken köper ni i pocket på bokus.se för 39 spänn. Fraktfritt. Vad väntar ni på?

Gunnar

6 kommentarer:

pärlbesatt sa...

Törnblomskan? Näää... Bättre finns det allt om man ska jobba på insidan. Tycker jag iaf. Och jag har faktiskt hört henne i verkligheten också, så det är inte bara läsning av somligt och teve-framträdanden jag baserar det på.

Anna Kåver och Åsa Nilsonne t ex. De är visserligen ganska lättviktiga, men klarar man att lägga ifrån sig boken och tänka själv en stund och sen GÖRA det de säger så gör det faktiskt skillnad.

Men men, smaken är som rôven klôven... Kanske Törnblomskan faller personen i smaken prexis. :)

dyermaker sa...

Jag tror den här blir rätt bra, som en början.

saran sa...

gunnar.. en av världens finaste böcker. lätt!

Matilda sa...

Nu har jag faktiskt läst den... 2 gånger!!! Men du behöver väl inte köpa en ny, jag kommer ju snart - så ska Gunnar få återta sin hedersplats i din bokhylla vet du ;)

dyermaker sa...

Sara> Sant!
Matilda> Nej, behåll den! Eller ge den till Jenny om hon inte läst den!

pärlbesatt sa...

Och Gunnar vet jag inte ens vad det är för nåt. Det måste jag kolla. Kände mig obildad där...