söndag, september 20, 2009

... i vilken vår hjältinna visar lite

Jomen alltså... jag tänkte att jag kanske skulle bildbevisa att jag faktiskt kan det där med rutorna, nurå. Fortfarande en smula knyckliga (vilket dock inte bara beror på bristfällig teknik hos undertecknad utan också på att jag har helt olika garnkvalitéer i de olika färgerna) men man behöver inte så mycket god vilja för att se vad det är. Blommorna är bara en test. Jag ska göra rödmelerade att fästa på sjalen jag gjorde i veckan, så att den blir fin nog att ge bort vad det lider.



















Annars är det frukostdags här och sedan väntar en tur till Farsta Centrum med Matilda. Mest fönstershopping, faktiskt, men också spaning efter ett par toppar till mig och stövlar till Matilda.

Stay tuned, me lovely ones!

2 kommentarer:

ANNAANNA sa...

JAg tycker dina rutor är finfina å hopsan! du kan göra blommor också.... det har inte jag gett mej på ännu.

dyermaker sa...

Blommorna kändes nästan enklare att göra, Anna! :)