lördag, september 05, 2009

... i vilken vår hjältinna kickstartar. Not.

Jag har inte sovit så bra inatt. Sovit hårt emellanåt. Drömt rörigt. Vaknat. Somnat om. Drömt mer. Till slut (strax efter åtta) vaknade jag med huvudvärk. Gick upp och fixade kaffe och drack ett stort glas vatten. Det var tre timmar sedan men jag har fortfarande huvudvärk. Tiden har "fördrivits" med slökollande på morgonteve, några kanelbullar, lite omkringdrivande på fejsan och ett långlångt telefonsamtal med en västkustlig Anna.

Det blåser rätt bra ute så något cyklande blir det inte idag, men däremot ska det få bli en riktigt lång och skön promenad i skogen senare. Innan dess är planen att bädda rent, städa lite och kanske se om det finns en ledig tvättid. Antagligen är det en bra sak om jag tar en dusch och klär mig också. Jag ska börja med det. Om jag kommer ur soffan. Egentligen egentligen vill jag ligga kvar i den och kolla på Robin Hood. Typ.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle du bli sällskapssjuk eller bara vilja gå den svängen så kan du hämta din Kali. Jag ska tvätta men är hemma förövrigt.

PB