lördag, september 26, 2009

... i vilken vår hjältinna gör klart

Det är roligt att få idéer i huvudet och sedan dra igång projekten. Inte alltid lika roligt att göra det där allra sista för att bli klar. Men nu är jag i alla fall färdig med följande grejer:

Sjal till Fanny:







































Sjal till mig själv:























Fulbroderi till Rille, efter önskemål (fast det var så längesedan att jag tror han glömt det!), monterat i fin ram:















Det är roligt att lägga upp bilder på grejerna när de är klara, så nu fortsätter jag!
Stay tuned, me hearties!

(Jag har faktiskt en grej till som är så gott som klar, men den är hemlig eftersom den är tänkt som en prickasent till en läsare av bloggen. Bild kommer så småningom.)

(Och ser layouten till bloggen knasig ut så beror det på att den är knasig.)

10 kommentarer:

pärlbesatt sa...

Men HELVETE vad du är produktiv!! Jag ramlar i backen!! Och vad fina de är! *baxnar lite*¨

På tal om inget, har du haft på Tempus fugit? Det vore superkul att se en bild på. :)

dyermaker sa...

Ja, jag använde det senast i fredags - tillsammans med armbandet! :)

Kan nog fixa en bild endera dagen!

Anonym sa...

måste bara säga vad Pelle sa: "Öhh har hon gjort dom där själv?? Coolt!" // Malin

Anonym sa...

måste bara säga vad Pelle sa: "Öhh har hon gjort dom där själv?? Coolt!" // Malin

Anonym sa...

måste bara säga vad Pelle sa: "Öhh har hon gjort dom där själv?? Coolt!" // Malin

Anonym sa...

måste bara säga vad Pelle sa: "Öhh har hon gjort dom där själv?? Coolt!" // Malin

Jajja sa...

Oj, jag hade ingen aning oma tt du var så duktig på pyssel! Jag är imponerad. Gillar framförallt de supertjusiga sjalarna.

Kram Vanja

dyermaker sa...

Tack, sötisar! :)

Anonym sa...

datorn hängde sig trodde jag iaf. Så det blev lite många kommentarer. :) men du förtjänar ju dem! Fanny kommer att bli super nöjd!// Malin

dyermaker sa...

Najs, Malin! :)