torsdag, september 03, 2009

... i vilken vår hjältinna pustar lite

Träningen blev precis sådär jäveltuff som jag hade tänkt mig. Körde både ett ordentligt pass på crosstrainern och ett med styrketräning. Svettigt och jobbigt och superskönt! Jag somnade inte på tunnelbanan, men det var inte långt ifrån. Box 21 höll mig dock alert.

Jag var fruktansvärt hungrig när jag kom hem. Hungrig och sugen på havregrynsgröt (jo... faktiskt!). Så det fick bli kvällsmaten/middagen, det. Inte alls dumt. När jag smält den ska jag plocka fram kläder för imorgon. Fin fredag! Eller "Tidy Friday", som en del säger!

Min kväll ska tillbringas i soffan alternativt sängen, med Box 21 och kanske en mugg rooiboste. Jag skulle vilja utveckla lite tankar kring svensk film, svininfluensan och ungefär femtio andra saker för att på så vis göra bloggen lite mer intressant. Dynamisk. Men jag orkar inte. Inte idag. Kanske imorgon..?

Fast... kolla den här kvinnan; Shuranjana Gosh. Tablas är ett underbart instrument!

Stay tuned, me hearties.

2 kommentarer:

pärlbesatt sa...

Friday is tie day, som sagt. :)

dyermaker sa...

Hmm... nu är jag redan klädd. Proper men ingen slirre. Får ta det nästa fredag! :)