lördag, september 12, 2009

... i vilken vår hjältinna hyllar mammor. Och barn.

Alla är inte mammor. Men vi har alla en mamma (och en del har två). Och vi är alla en mammas barn. Till allas vår ära lägger jag ett youtubeklipp här, som Fanny tipsade om:



För övrigt var det mysigt att ha Fanny här. Vi har pratat, fikat, pratat mer, sett lite film, kollat jultidningar, pratat ännu mer samt lyssnat på The Number of the Beast. Tolvåringar är rätt coola.

Resten av eftermiddagen ska jag fortsätta på mitt pysselprojekt och frampå tidiga kvällen, när Stockholms halvmara är över, ska vi åka in till söder, Johanna och jag, och promenera, äta en lätt middag samt inmundiga en eller flera enheter alkoholhaltiga drycker på en eller flera barer. Dock ska det inte bli någon sen rummelkväll. Åtminstone inte för min del. Palla, liksom. ;-)

1 kommentar:

Maria sa...

Haha, vilken rolig låt!
Och SÅ sann!