torsdag, september 03, 2009

... i vilken vår hjältinna har huvudvärk

Intensiv dag idag. Tokintensiv. Men bra. Jag har haft fem elever, av sju, inne (71%!) och dessa har faktiskt jobbat en hel del. Vi har högläst, diskuterat, löst mattekluringar, läst om hajar på engelska och tittat på äckliga bilder av hajangripna människor och en idé om ett besök på Aquaria börjar ta form, liksom filmvisning (Jaws, förstås!).

Nu återstår ett par möten och sedan ska jag ta min bag och gå bort till gymmet och köra skiten ur mig. Sådär så att jag nästan somnar redan på väg hem.

Stay tuned, me lovely ones!

3 kommentarer:

ANNAANNA sa...

Lääääffki tise!
Såna vill jag inte hitta i vatnet när jag badar.

Caligula sa...

När jag pilkade torsk i Nordnorge var jag livrädd att få en kattfisk på kroken! Skulle skita ner mig då! Inte helt olika kissen på bilden! =P

dyermaker sa...

HOHO!