torsdag, september 24, 2009

... i vilken vår hjältinna haft en aktiv kväll

Jag har städat hela lägenheten - med benäget bistånd av Matilda -, sytt i en knapp i sin jacka, druckit ett glas rött, plockat fram Fin Fredagsoutfiten (knallrött och väldigt lila ska samsas med gråsvart), putsat stövlarna, packat väskan samt vattnat blommorna.

Liten sovmorgon i morgon. Ska möta upp med Marianne vid Slussen halvnio. Nio ska vi vara på Cirkus och få tre timmars information och Gy11. Sedan hoppas jag på en fri eftermiddag så jag kan handla lite, laga en god middag till mig och Matilda och i lugn och ro göra mig i ordning till kvällens event; Prog Nation 2009 med Unexpect, Bigelf, Opeth och Dream Theater på Hovet!

Dröm skönt, me lovely ones.

1 kommentar:

Caligula sa...

Shit va grymt det låter! Har aldrig sett Bigelf! :-P