onsdag, september 02, 2009

... i vilken vår hjältinna får bekräftelse

Idag har det varit en sån dag. En sådan dag då jag får bekräftat att jag känner rätt. Att jag väljer rätt. Jag är inte ett dugg galen. Inte alls särskilt knäpp. Inte ens i nämnvärd obalans, egentligen. Ja... jag mår dåligt. Åtminstone mår jag inte bra. Men jag mår allt bättre. Och jag har tänkt och funderat och bollat idéer och tankar med såväl mig själv som några vänner vars omdöme jag litar extra mycket på. Och... jag har fattat mitt beslut nu. Det är välgrundat. Genomtänkt. Det ska inte brista; det kommer att bära. You bet.

Och... vet ni... Ikväll... ungefär vid 23.30... är det exakt 27 år sedan den här söta ungen såg dagens ljus, på Varbergs BB:

STORT GRATTIS TILL DIG MIN ÄLSKLINGSMATILDA!

När kommer du och hälsar på så vi kan gå på Skansen? ;)

2 kommentarer:

Matilda sa...

Snaaaaaaaaaaaart!
Kommer nångång mellan 17 och 24 september... om jag får ;) PUSS!

dyermaker sa...

Jaaa! GÖR det! :)))
PUSSELINUSS!