torsdag, augusti 27, 2009

... i vilken vår hjältinna utfärdar en kommuniké

Jag är fullt medveten om att information om mina sovvanor är av så litet allmänt intresse att det inte ens kan anses vara marginellt men jag vill ändå på det här viset meddela min omvärld (ja, ni som tappert stretar med att läsa min blogg dårå - och iofs också mitt nätverk på Facebook, men där brukar man ju notera även när man tappat ett hårstrå, slagit tån i ett stolsben eller druckit ett glas vatten) följande:

Jag har sovit gott i natt. Jag somnade fort och lätt och har sovit oavbrutet (vad jag minns) ända tills telefonväckaren plingade.

Signalerna på nya telefonen är för övrigt störiga. Måste ta tag i det. Men inte nu. Nu står kaffedrickande och räkningsbetalande på agendan. Sedan blir det jobb.

Ha en trivsam torsdag, me hearties!

1 kommentar:

pärlbesatt sa...

Det gläder mig att höra! :D