torsdag, augusti 20, 2009

... i vilken vår hjältinna prisar teknikens under

Idag har jag haft ett långt roligt telefonsamtal med Johanna och ett ännu längre och inte mindre givande med Catharina. Sedan satt jag en stund i godan ro och slötittade på lite tevenyheter, med en känsla av att ha glömt något, men inte riktigt komma på vad. Sedan slog det mig; shit... jag skulle ju sätta färg i håret! Så jag fick snabbt ta mig ut i badrummet och tvätta ur håret och sätta i färgen (mörkt brunt, these days). Sedan slog jag mig ner i soffan igen, med datorn i knät ,och minsann om inte Bosse var online. Det händer minsann inte särskilt ofta. Så vi fick ett kul snack via Fejsans chatt. Dessutom har jag fått mejl från både Nina och Ingrid. Och några glada sms, dessutom!

Ära vare Buddha för tekniken! Typ.

Inga kommentarer: