lördag, augusti 01, 2009

... i vilken vår hjältinna haft en fin kväll



















(Kass bild, men det var lite knöligt att ta sig längst fram)
Lasse i Parken var verkligen ett mysigt spelställe! Dit vill jag gå fler gånger! Lummiga träd, kulörta lampor och alldeles lagom stort - eller snarare litet.

Kebnekajse levererade. Började en smula avvaktande men det lossnade snabbt och strax innan första set var slut glödde det till ordentligt och andra set blev riktigt, riktigt bra! Och visst hjälpte det till med en entusiastisk publik! T o m Stig Vig var där och såg visserligen jävelgrinig ut, men han stod längst fram och plåtade en god stund (och nästa vecka är det han och Dag Vag som spelar).

En lyckad kväll, denna den första i augusti!

Nu är jag hemma igen och ska fixa mig lite fika. Det var ljummet och skönt ute, men jag känner mig ändå lite frusen. Kanske är jag bara trött?

2 kommentarer:

pärlbesatt sa...

Du är ju sjuk, eller halvsjuk, och tydligen har du inte varit alldeles glad tidigare idag heller, så varför skulle du inte kunna frysa då? TA HAND OM DIG nu! Seså!

dyermaker sa...

Ja, det är skumt det här. Jag är inte sjuk, men någon skit är det. Teet satt gott och sedan somnade jag gott. :)