fredag, augusti 28, 2009

... i vilken vår hjältinna påminner

Ni glömmer väl inte att det är fredag idag, va'?

Fin Fredag!

Här är det snygg svart kjol och snygga skor och röd topp och nylackade naglar och The Friday Mys innebär en tripp till Örebro, efter jobbet, för att hälsa på 1 st syster (min) och 1 par föräldrar (mina). Det ska bli roligt och är ett led i mitt jobb att bli en Bättre Människa. En sådan som är bättre på saker. Till exempel att hålla kontakten med, och träffa, sina föräldrar.

Kakan till fredagskaff... f'låt... debriefingmötet kl 14.00... verkade lite torr tyckte jag när jag packade ner den i väskan. Hmm... vi får väl doppa i kaffet, dårå. ;-) Jag tänkte lagt upp en bild på den, men har lyckats glömma USB-kabeln till mobilen, på jobbet.

Ha en Fin Fredag, me lovely ones!

Inga kommentarer: