fredag, augusti 07, 2009

... i vilken vår hjältinna gör vad hon kan

Jo. Jag gör det. With a little (snarare enormous) help from my friends. Sari har kanske lyft Stenen Allan från mina axlar. Time will tell.

Och ni andra finns där också. Tack för att jag får luta mig på er nu. Jag hoppas att jag, i någon mån, tillför till ert liv vad ni just nu gör för mitt, alla på sitt vis. Och att jag kan finnas där för er som ni finns för mig, come rain come shine...

Om en timme sitter jag på tuben mot stan. Det är ändå fredag. Det är soligt och varmt ute. Jag ska strosa, äta glass och se en biofilm med en god vän. Det känns rätt okej.

2 kommentarer:

Caligula sa...

Du är en väldigt stark resurs. Vänskapskapital. Intellektuellt kapital. Allmänt jävla välbehövligt kapital. Behovskapital helt enkelt!

Om ordet behovskapital nu finns. Annars uppfinner vi det!

Kram för det och ha en fin fredag! =)

dyermaker sa...

Tack, Martin. Du är en av de där vännerna...

*kram*