fredag, mars 19, 2010

... i vilken vår hjältinnna känner draget

Jag hörde ett svischande ljud och insåg att det var arbetsveckan som drog förbi. Fredag igen, alltså. En ganska Fin Fredag, även den här veckan. Som den existentialist jag är, är jag övertygad om att saker och ting blir vad man gör dem till; så även fredagar, alltså.

Planerna för resten av dagen - efter arbetet - är att gå hem och plocka med vad jag kan tänkas behöva för en helg med min käraste, göra ett par ärenden och sedan köra söderut. Jag är ganska trött efter en krävande vecka och siktar på en stillsam soffkväll, efter en god middag.

4 kommentarer:

SiS sa...

Det ÄR numera verkligen bara måndag-fredag och däremellan en lång helg man ska klara av!!! Ha en toppenhelg!! Kram!

dyermaker sa...

Hmm... det där lät ju inte alltför livat. Var rädd om dig. *kraaaaam*

SiS sa...

Näää...Det inte så livat just nu..Men jag gör mitt bästa för att liva upp det hela! Och vara rädd om mig..

dyermaker sa...

Bra där. *krama*