torsdag, mars 04, 2010

... i vilken vår hjältina varit på kalas

Jag fick mig verkligen en extra glädjekick i eftermiddags när jag var uppe på högstadiet för att ha första lektionen med en åttondeklass, som jag hade i religionskunskap i sjuan. Deras lärare har slutat och jag får nu fyllt ut min tjänst till en heltid.

Killar som går i åttan brukar vanligen vara coola. Eller åtminstone försöka vara coola. Jag var inte beredd på kramkalas... Jag blev helt enkelt mer eller mindre överfallen av glada elever ute i korridoren! Det kändes helt underbart roligt! Och det blev en fin lektion där alla använde målspråket mest hela tiden! Underbara ungar!

4 kommentarer:

SiS sa...

Grattis till heltiden!!!

dyermaker sa...

Fänk jo! :)

Caligula sa...

Underbart! Grattis som fanken!

Skolungarna, ja! Som jag skrev i min förra blogg: "De är så jävla gulliga!"!! :-D

dyermaker sa...

Jamen precis, Cal. De är ju det! :D