måndag, mars 22, 2010

... i vilken vår hjältinna känner sig uppgiven

Men... WTF..? Jag går fram till CD-hyllan för att plocka ut Amy Winehouseplattan så jag kan lägga in den i shufflen. CD:n är väck; där står bara den andra, Frank, som är bra men inte så bra. Jag letar fram och tillbaka i hyllan för att se om den bara hamnat fel men den är och förblir försvunnen. Ger upp och sätter mig i soffan för att slökolla lite på Arnserien på TV4 innan jag lägger mig för natten. Ser lite suddigt så jag trevar efter glasögonen. Och... då är de också plötsligt helt väck - och jag hade dem ju på mig för en liten stund sedan? Jag har letat i hela rummet, lyft på soffkuddarna, kollat under soffan och i och kring CD-hyllorna men de är bara puts väck... Jag ger upp.

Go'natt, me hearties.

4 kommentarer:

Matilda sa...

Ja, du börjar ju ändå bli lite till åren... ;) Kollade du så att du inte hade glasögonen PÅ dig? Mouhahaha... Puss och godnatt!

Matilda sa...

HahahaHA! Kolla vad jag hittade - sjukt bitter och mycket underhållande! :D Kram! http://bloggfrossa.blogspot.com/

ANNAANNA sa...

Mucklor... jag skulle vilja påstå att du har Mucklor som röjer runt hemma.
De är mutbara, lägg ut syltkakor på strategiska platser så kommer de snart fram.


/ANNA

Ps.du vet vad Mucklor e va? Såna där små varelser som "bor" i Pettson & Findus värld.

dyermaker sa...

Haha@Matilda! Jag är mer inne på Annas linje där... och plötsligt bara de låg där, på golvet... ;D