måndag, oktober 12, 2009

... i vilken vår hjältinna styr upp

När min morgonsömn ändå är sabbad kan jag ju lägga en lös översikt över min vecka, medan jag dricker ännu en mugg kaffe.

Måndag
Jobba 07.20-16.00 (minst - måste förbereda extragrejer tills tisdagskvällen...)
Komma ihåg att fixa foto till körkortet, på lunch"rasten"
Åka hem
Bära ner några grejer till källaren
Kolla Livet i Fagervik.
Däcka.

Tisdag
Jobba 07.20 - 19.30 (föräldrakväll/Öppet Hus på jobbet)
Åka hem
Däcka

Onsdag
Jobba 07.20 - 16.00
Komma ihåg att köpa en låda vin på lunchen
Kanske orka/hinna träna 16.00-17.30
Åka hem
Tvätta?
Däcka

Torsdag
Jobba 07.20 - 16.00
Åka hem
Köpa hem lite käk till helgen
Städa ett varv
Kolla Existens?
Däcka

Fredag
Jobba 07.20 - 16.00 (kanske smita lite tidigare)
Möta Cia på Centralen, på min väg hem
Möta Linus på Centralen, senare?
Äta, dricka och mysa
Däcka

Lördag
Sovmorgon (kommer säkert att vakna före 8...)
Förbereda "invasionen" (kärare besvär än det kanske låter)
Förfest här
Middag på 3 Indier
Nachspiel?
Däcka

Söndag
Sovmorgon (se lördag...)
Storfrukost
Släpa med alla på skogspromenix
Slökolla Kobra-, Babel- och Vem vet mest?repriserna
Gemensam middag för eftersläntrare
Plocka ordning för måndagsjobbet
Däcka

Typ så, ja.

4 kommentarer:

Matilda sa...

Jag längtar till helgen!!! Kan vi inte ta kålpuddingen på måndag, så blir det mer till mig... ;) Skoja bara, KRAM!

dyermaker sa...

Hahaha... Så lär det nog bli. Möjligen söndag? ;)

Caligula sa...

Eeey! Börjar "Existens" igen? :-P

dyermaker sa...

På torsdag, Cal! :)