tisdag, oktober 27, 2009

... i vilken vår hjältinna gör affärer

Ha! Jag skrev igår att jag kanske skulle sälja lite av det jag pysslar ihop. Nu har jag två beställningar! Jag som är så sämst på att exekvera dylika får nu lyfta mig själv i håret till nästa nivå, alltså. Men det är ju roligt - och så får jag ju lite, lite ersättning för mitt material. Det är ju ingen gratishobby, direkt.

Idag blir det en Trång Tisdag, skulle jag tro. Jag ska på Skolforum, i Älvsjö. Det ska bli intressant! Ett seminarie är också bokat - Blatte, bög och andras morsor - med Fredrik Lindström, Åsa Linderborg (hej Cal! ;) och Mustafa Can. Spännande och roligt! Och kanske ser jag ett och annat bekant ansikte också. Det vore roligt.












Men än har jag gott om tid. Kaffe ska drickas och nyheter ska kollas in.

Allt gott, me lovely ones!

3 kommentarer:

Caligula sa...

Heeej, Åsa! Älskar Fredrik & Mustafa oxå! Avis! :-P

pärlbesatt sa...

Åh, ett seminarium med folk jag också skulle vilja höra o se, aviiis jag med!

pärlbesatt sa...

Åh, ett seminarium med folk jag också skulle vilja höra o se, aviiis jag med!