måndag, oktober 19, 2009

... i vilken vår hjältinna räknar ner

En efter en lämnar de modershuset och återvänder till sina hemorter. Till min överraskning (åh... jag älskar trevliga överraskningar!) skulle Jenny och Johnathon inte åka hem förrän med nattbussen, så när jag fick återbud på ett möte och ilade hem så var de kvar och vi kunde fika och prata och kramas lite till!

Men nu har de åkt och bara Matilda är kvar, åtminstone någon dag. Diskmaskinen går. Strax ska vi laga te och sedan är det dags för en serie jag ofta klarar att följa; Livet i Fagervik. Lugn och odramatisk och med en inte alls oäven småstadscharm. Sedan blir det bingen för min del. Om jag inte börjar pyssla, men jag ska försöka hålla mig ifrån det... Har dock ett par saker att montera som jag tänkte lägga upp bild på sedan.

Sussa sött, me lovely ones.

Inga kommentarer: