tisdag, oktober 14, 2008

... i vilken vår hjältinna utlyser en ledig tjänst


För min köksavdelning söker jag nu en erfaren walla som kan brygga kaffe och laga te, samt servera desamma.

Enklare diskhantering kan förekomma.
Vegetariskt matlagningskunnande är meriterande.

Arbetet innebär goda framtidsutsikter med såväl möjligheter till personlig inveckling som utökning av ansvarsområden, i framtiden.

Du är en intelligent och självständig person som har god service- och ansvarskänsla, är initiativrik, har egna intressen och är en god högläsare.

Lite humor, jävlaranamma och kunskaper i klassisk massage är inte helt fel, heller.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Varaktighet/arbetstid:
Tillträde omgående.
Provanställning med möjlighet till tillsvidareanställning.
Deltid/heltid efter överenskommelse.


Lön:
Resultatlön.

Ansökan:
Sista ansökningsdag: 2008-10-31
Eller typ närsom...

Ansökan tas emot via e-post: dyermaker@live.se


7 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, du är ju bara för go.
Jag blev nästan sugen på att söka! ;)
Kram på dig.

Anonym sa...

Hur är anställningsvillkoren? Resultatlön? Hmmm... En del av kravspecen uppfyller jag nog. :)

Kram! Funkar min kopp förresten? Jag menar, sitter färgen kvar än?

När du kommer får du en av de indiska, de står kvar i hyllan... ;)

Mats sa...

Det föll på högläsningen.

dyermaker sa...

vanja & vajlan> Komsi med ansökningarna, bara! ;)

mats> Högläsning är viktigt. Du får öva!

Anonym sa...

Jag e bra på högläsning... dock har jag på tok för korta armar för att kunna sköta om Magdas hus å hem från där jag befinner mej...

Jag har dessutom hittat ett annt jobb som jag ska söka... I tell you later...

dyermaker sa...

Åh! Spännande annaanna! :)

Anonym sa...

Jag föll på allt utom diska och egna intressen. Det klarar jag nog av.