fredag, oktober 24, 2008

... i vilken vår hjältinna tänker lite, lite på queera grejer

Idag pratade jag med en manlig bekant om James Bond. Jag har länge tänkt att han gillar andra män. Och det ska FAN bo i Emmajävlaboda och försöka leva öppet. Han har valt att inte göra det. Leva öppet, alltså. Det måste vara en stor sorg och frustration. Men glittret i hans ögon förrådde honom, när han pratade om Daniel Craig som den främste James Bond...





















... och när han sedan började prata om Mads Mikkelsen så gick han igång totalt.




















Well... killen har smak, helt klart! ;-) Men det är ändå bortom all diskussion att den ultimate James Bond är och förblir Sean Connery. Där håller jag med Sick Boy! Och hade jag bara hittat ett klipp som inte är dubbat till ITALIENSKA skulle jag gett er den helt underbara scenen ur Trainspotting där han förklarar hur det ligger till med just denna sak...

3 kommentarer:

pärlbesatt sa...

Men alltså, Mikkelsen har ju ingen mun? Hur ska man kyssas då??

dyermaker sa...

Inte vet jag. Han får välan öppna den? JAG har inte tänkt kyssa karln. Noterade bara att han ser bra ut.

Anonym sa...

Hmm vad då ingen mun??? Han har en jättebra mun, som nog är duglig till en hel del bra saker. Som att prata danska!
Nu till saken: Sean Connery!!!//Malin