onsdag, oktober 15, 2008

... i vilken vår hjältinna är så GLAD

WOHOO!!!
Kolla först här:

Och sedan läser ni detta:

BOKNINGSBEKRÄFTELSE FRÅN TICNET
===============================================================
Tack Magdalena Olsson för din bokning av biljetter hos oss.

Bokningsnummer : XXX-YYY123
Evenemang : Bob Hanson & Kristoffer Jonzon
Arena : Stenhammarsalen / Konserthuset
Datum och tid : Lördag 29 november 2008, kl 19.30
Antal biljetter : 1
Totalt pris: 270 SEK, varav service- och distributionavgifter 20 SEK.

Du måste hämta dina biljetter senast 24 okt 2008.
==============================
=================================
WOHOO
, som sagt!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Men vilken besatthet du utvecklat... Du är lik mig i det.. ;)

När var det du kom hit till oss?

dyermaker sa...

Allt eller inget, vajlan! ;)
Det är lite som att vara nykär... Det är likadant med musik, när jag hittar något nytt!

Jag mejlar dig om Sthlm!

Anonym sa...

Bra bra...

Caligula sa...

Jag såg honom som "förband" till Thåström på KB i slutet av 90-talet. En frän entertainer med starka poänger i de fyndiga texterna.

Caligula sa...

Själv fixade jag AC/DC-biljett idag! Så jävla glad! =P

dyermaker sa...

Ah... dubbellyllos, cal! Hur fixade du biljetter? Jag trodde de var blixtedyra nu?

Caligula sa...

890:- på Tradera... Fick det vara värt! Spar man in några öl den kvällen är det som normalpris! ;-D

dyermaker sa...

Det var inte farligt. Inte farligt alls!

Caligula sa...

Spar jag in 6-7 öl så är det ordinarie pris! ;-9

dyermaker sa...

Haha... sant... men... gör du det, då? ;)