fredag, oktober 10, 2008

... i vilken vår hjältinna är på särdeles gott humör

Det är inte bara Fin Fredag idag! Det kommer att bli en Härlig Helg, dessutom! Vädret kunde vara bättre, iofs, men skitsamma. Det är av underordnad betydelse. För den som absolut vill ha lite sol bjuder jag på den sol som sken i onsdags, när jag gick till jobbet.





















Det är faktiskt samma sol som inte skiner idag. Men kanske imorgon?

Idag är jag lite försiktigt uppklädd i svart kjol, liten svart-röd Motörheadtop och tunn, svart kofta. Svarta strumpor och svarta stövlar fullbordar det hela, tillsammans med en lite mer omsorgsfull sminkning än annars. Röda naglar, dårå. Glada ögon!

Denna Fina Fredag väntar några schyssta lektioner, mysfika med kollegorna och sedan ska jag köpa Anna en liten present innan jag hoppar på tåget västerut - mot friheten. Så fint det kan bli, va'!

Ha det gott me lovely ones - see you Sunday!

Inga kommentarer: