lördag, januari 17, 2009

... i vilken vår hjältinna upplever ett bakslag

Jag säger som Raskens Ida (i teveversionen då, med Gurie Nordwall):

- En sa allri' räkna ut'at...

När jag öppnade mailen på morgonen fick jag besked om att det inte klaffat med lägenheten i Stockholm. Jag gjorde som jag brukar; bröt ihop och reste mig sedan och började dra i diverse trådar. Inget resultat än, men ändå några hoppfulla uppslag.

Tycker dock att den här bildreprisen känna adekvat:
















Nu har jag varit och handlat hem lite mat och hyrt mig några filmer (Mamma Mia, Kaoutokeino - Upproret och Narnia). Om några timmar kommer en väninna på middag! Trevlans!

4 kommentarer:

Anonym sa...

så då önskas en trevlig kväll trotts bakslag... själv ska jag dra något gammalt över mig o hoppas på en bra söndag istället :S

dyermaker sa...

Ajdå... tung lördag? Nå... hoppas du får en riktigt bra söndag, då! Min lördag är/blir fin!

pärlbesatt sa...

Nämen, inget Aspis alltså? Det är säkert meningen att du ska få nåt ÄNNU bättre!!

dyermaker sa...

pärlan> Jorå. En större tvåa! Smsar dig imorron! Puss!