onsdag, januari 07, 2009

... i vilken vår hjältinna har flyt

Ja... ännu mer flyt, då. Jag är helt enkelt inne i en period av god-karma-skörd. Antagligen kommer något att skita sig Big Time snart. När jag kom hem från jobbet och gick ner till tvättis var det andra maskinparet inte bokat så jag snodde en av de maskinerna också. Nu blir hela veckotvätten avklarad på under 2 timmar inklusive torktid. Gutt!



















Det kliar i mina fingrar efter att börja packa, men jag får nog stilla mig lite. Det är ju t ex bra att ha kartonger att packa i. Och så tänkte jag nog ha en tack-och-hejdå-fest snart och då är det ju roligt om det är lite ombonat härhemma. Meeen... kanske kan jag kolla hur IKEA har det med flyttkartonger? Sätta ut jävelmotionsjävelcykeljäveln på Blocket? Ringa Linus och säga att han måste komma och hämta det han vill ha pronto? Döda lite krukväxter som inte får följa med i flytten? ITCHING! :D

Jag har förresten inlett förhandlingar med min chef om det där med tidigarelagd frigivning. Den har nu flyttats tre veckor i min favör. Och vi återupptar förhandlingarna imorgon. *trallar lite*

Jag vet! Jag kan ta ett par lådor och börja rensa garderober från tidningar, kläder och annat som ska sorteras ut! JÄJ!

Stay tuned, me lovely ones!

Inga kommentarer: