torsdag, januari 22, 2009

... i vilken vår hjältinna mallar sig

Nana nana naaaaanaaaaa... HOHO!

Jag måste bara skryta lite! Jag var uppe tidigt idag igen, och jävelcyklade en halvtimme! Att cykla en halvtimme är i sig självt inget att skriva hem om, kanske, men att jag gör det före sex på morgonen - det, mina vänner, det är en märkvärdig sak. Det bygger givetvis på att jag kommer i säng tidigt på kvällen men just nu faller det sig väldigt naturligt att göra. Kvällarna är tomma och tråkiga i alla fall, ju.

Nytränad, nyduschad med kaffe och fibermacka med ost i magen är jag nu taggad att möta veckans näst sista arbetsdag. Den blir lite förlängd, eftersom jag ska delta i en samtalscirkel för engelsklärare. Jag har vissa förhoppningar att den ska bli bra, men lär väl återkomma om det ikväll - eller en annan dag.

Dagen idag ska i alla fall bli bra - det har jag bestämt och desutom har den ju redan börjat fint!

Vi hörs, me lovely ones!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon. Jag vill veta mer om din dag... återkom ti mig vettja. Hmm, ja gör det.

pärlbesatt sa...

Du är inte klok på en fläck. Motionera så dags och inte under lakan... Ryser... ;) (jag är bara avis, jag skulle inte fixa det.)

När du flyttat hit kan vi väl gå på Mellan väggarna?

dyermaker sa...

Jag kan ju inte motionera så mycket under lakanen just nu, pärlisen! (Inte du heller, frexten... ;-))

Och ja! jag vill gärna gå på Mellan väggarna med dig!

dyermaker sa...

o v a n a> Du får läsa om min dag här. Det som inte skrivs är antingen alldeles för ointressant eller alldeles för privat. :)