fredag, februari 15, 2008

... i vilken vår hjältinna försökt

... men det gick inget vidare. Jag är fortfarande så arg att jag riskerar hjärnblödning. Jag har druckit ett glas gott vin (det blev ett Koonunga Hill), ätit en god och lite het kycklinggryta, druckit ett glas vin till, gått en promenad i mörkerkylan, pratat med en Fantastisk Vän, tagit mig ett hett skumbad tillsammans med Otori Takeo och a wee Caol Ìla (18-årig, silke!) i skenet av levande ljus. Men jag är fortfarande jävelförbannad. Klockan är visserligen bara knappt tjugo i tio, men jag ska faktiskt tända lite rökelse i mitt sovrum och ett par ljus och gå och lägga mig och ägna mig åt yogisk andningsteknik. Måtte min önskan att bli lämnad ifred respekteras.

G'natt.

1 kommentar:

Muminen sa...

Det gick väl lite si och så med din önskan, efter vad jag förstår. Det blir inte alltid som man tänkt sig. ;)
STORKRAMEN till dig!!