måndag, februari 25, 2008

... i vilken vår hjältinna ser framåt

Jag öppnar Skrivdagboken och hittar veckans uppgift:

Byt-plats-vecka. Prova att skriva vid olika tidpunkter, i olika sinnesstämningar och på olika platser. Ser du någon skillnad i ditt skrivande?

Spännande! Jag kanske skulle börja redan nu på morgonen, vid ännu ett av dessa tråkmöten? Det ska vara kompetensutveckling, men det blir bara en hoper dead-ends. Jag ska försöka klura ut vilken av mina kompetenser som utvecklas idag. Kanske tålamod? Ritande av söta gubbar i kanten av anteckningsblock?

Stay tuned...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hur går det med allt? jag saknar dig här på nätet när du är borta.. och så vill jag som sagt gärna höra hur det går med allt.

Anonym sa...

uj vad jag upprepade mig där, inte meningen.. håll tummarna för att min vecka blir bra, eller snarare att de möten vi har just den här veckan blir bra. nu börjar det äntligen hända saker!