söndag, februari 17, 2008

... i vilken vår hjältinna bloggar om bloggande

Någon "Blondinbella" satt nyss i tevestudion (fortfarande handlar det om tv4:s Nyhetsmorgon) och pratade om sitt bloggande. Hon lär vara en av Sveriges mest lästa bloggare så jag kollade in hennes sida och den är säkert jättespännande för osäkra tonåringar och stureplanswannabes som vill ha koll på var man bör fika och vilka solglajjer man då bör vara iförd.

Men hon känns faktiskt inte särskilt representativ för den stora massan bloggare som var och en kanske inte är så lästa, men som jag tror har en stor och bred publik, som grupp betraktade. Jag blev mest pinsamt berörd av Blondinbella, faktiskt. Och om ni inte redan hör till läsekretsen får ni leta upp henne själva.

Bloggar jag gillar hamnar förr eller senare i listan här till höger... ;-)

Och här kommer ett inlägg, på temat, i en blogg jag gillar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du gillar min blogg. ;) Jag hoppas att kunna återkomma med ny styrka snarast möjligt, om inte firman kan fixa en laptop åt mig så får jag försöka leta upp stålar att hosta upp själv, det är ju löjligt att inte kunna spendera fyra-fem timmar pendlande varje dag på ett bättre sätt. :)