torsdag, januari 31, 2008

... i vilken vår hjältinna ändå har haft en bra dag

Dagen började inte så bra. Men sedan blev den desto bättre och har innehållit både långlångt samtal med Bästaste A och en helt underbar, rask halvmilapromenad med en kollega och vän, på lunchen. Ett pedaGÅgiskt samtal, hade vi - men privat också. Det är förunderligt hur lätt samtal flyter när man är ute och går. Vi kom överens om att göra det till en vana!

Kvällen har jag använt till att småpyssla, läsa, kolla teve (Skolfront var lamt idag, tycker jag), tänka och ha det allmänt gott.

Imorgon är det fredag och sedan helg och det ser jag fram emot! Jag ska ägna mig åt att ha det så gott och skönt som det bara går! Livsnjut!

2 kommentarer:

Muminen sa...

"PedaGÅgiskt". Humor, käre Sis, humor. :)

dyermaker sa...

Hehe!