lördag, januari 19, 2008

... i vilken vår hjältinna ska ut och campa

Ikväll blir det camping ute på Österlen i det skönaste av sällskap! Rapport kommer att avläggas i morgon kväll, men jag kan avslöja såpass mycket som att det är en stor turkos buss inblandad, samt Bästaste A (som just fyllt år)...

One Nation Under A Groove, skulle man också kunna säga. ;-)

Och om ni får en stund över idag så kolla gärna det här!

Nu ska jag laga min morgongröt, bädda sängen och gosa hejdå med Fröken. Sedan bär det av. Jag hoppas bara att nattens och morgonens storm inte ställt till det med tågförbindelserna. Jag minns hur det var förra året när Bästaste A's födelsedag skulle firas med La Bohème på Malmöoperan och det tog nästan en hel dag att ta sig dit och lika lång tid att ta sig hem. Wish me luck... (Å andra sidan - blir jag strandsatt på ett tåg i en småländsk skog har jag en liter whisky och två flaskor vin med mig, så jag ska nog reda mig... ;-))

1 kommentar:

Anonym sa...

Givetvis skulle jag komma farande i min V40... om vi inte skulle sitta i en mintgrön buss, så kunde vi väl sitta och äta, festa och lyssna på musik i en Volvo? ;)

Skall bli kul att ÄNTLIGEN ses igen, Sis!

Puss!
/Bästaste A.