måndag, september 01, 2008

... i vilken vår hjältinna kunde sovit länge till

Trött, trött, trött är jag. Jag som sov middag (läs: låg i pajkoma) nästan tre timmar igår och dessutom somnade före tolv. BLEH och GAH.

Tur att måndag, by far, är min lojaste arbetsdag. Den vore fullt uthärdlig, till och med, om det inte vore för att den alltid avrundas med tråkiga möten.

I eftermiddag ska jag träna efter jobbet. Det blev lite si och så med det förra veckan, delvis beroende på att Mia var sjuk och delvis (ganska stor del, dårå) på att jag hade dålig självdisciplin. Kanske är det så att Mia var överentusiastisk när hon drog upp det där med att träna och rentav göra det tillsammans? Det får vara hur det vill med det; jag ska i alla fall börja på allvar nu. Jag måste - inte minst för att jag mår gott mentalt av det. Vill hon haka på... fine... men då får hon ta upp det själv.

Nu: tandborstning och så traska iväg.

Ha en magisk måndag, me lovely ones!

*gääääsp*

Inga kommentarer: