måndag, september 29, 2008

... i vilken vår hjältinna gaskat upp sig

Men bara lite. Den tappade sugen har siktats såväl på Framsidan som i hufvudstaden. Jag hoppas det är en "homing" sug som rätt vad det är landar härhemma igen. Det vore ju najs - så att något som försvinner faktiskt dyker upp igen, till skillnad från Fröken som är och förblir (?) borta. *suck*

Kanske är den på väg åt rätt håll ändå. Imorse ville jag inget. Nu vill jag i alla fall något. Lite.

På Fejsan har jag hittat en verkligt long lost friend som jag hoppas kunna språka lite med där! Vi delade lägenhet i de sena tonåren och har många gemensamma minnen att prata om. Vi sågs lite senare också - jag har i alla fall träffat hennes dotter som absolut toksöt ettåring. Nu bör dottern vara 27... Men det mest spännande är ju inte att älta gamla minnen utan höra om livet därefter!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tråkigt om katten din fortsätter bli borta.. jag hoppas hon kommer tillbaka.